onsdag 3 december 2014

Choklad!!!

Jag har inte antagit en bloggutmaning förut men jag känner att choklad är ju min grej!
bloggutmaning choklad

I UNT klippte jag ut det här spännande receptet på Choklad- och bönkakor här om dagen. Jag skulle vilja påstå att det är relativt nyttiga kakor, de innehåller varken socker, smör eller mjöl! :o Och de smakar dessutom gott! Lite smuliga kanske så eventuellt kan man ta lite mer olja kanske.



Så här såg mina ut när de var klara.
Fler bidrag i chokladutmaningen visas hos Tatjanis.

3 kommentarer:

  1. Härligt Helena! Tänkte på dig idag, att du kanske ville komma över och ta en fika med mig. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en fika skulle vara trevligt. Det kan vi väl ta och styra upp? Kram!

      Radera
  2. Spännande mix!
    Kanske du fortsätter med utmaningen....?
    // Jennica

    SvaraRadera