fredag 17 oktober 2014

Bloggen

Nu har jag haft den här bloggen i ett halvår och det har ju blivit en del inlägg. Jag gillar att skriva av mig mina tankar och det är trevligt att kunna kombinera dem med bilder. Jag fotar mycket och ofta är det bilderna jag vill visa upp utan att säga så mycket om dem.


Bloggen fungerar lite som en dagbok som hjälper mig att komma ihåg vad jag upplever och tänker. Ibland tycker jag att jag skriver alltför personligt. Man får akta sig lite när det är öppet för alla att läsa. Men så himla många läsare har jag inte. Det är stor skillnad på de inlägg som jag länkar till på facebook och de som jag bara publicerar "i hemlighet". Men för inte så länge sen kommenterade mamma en bild på bloggen så hon hittar uppenbarligen hit nu så jag får nog tänka på vad jag skriver. ;)


4 inlägg ligger kvar som utkast för att de antingen är för personliga eller för att jag inte hann skriva färdigt dem innan de kändes inaktuella. Men som dagboksinlägg fungerar de ändå. Jag skriver den här bloggen för min egen skull. Det är trevligt att några läser och kommenterar men jag är inte ute efter att nå ut till den stora massan med den här bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar