torsdag 5 juni 2014

Jag tror att jag ska flytta till Tåtorp!

 Jag bor nu några dagar på ett av Sveriges finaste vandrarhem här vid göta kanal. (Jag vågar uttrycka mig så för jag har besökt väldigt många vandrarhem i Sverige.)
Det är snyggt, fräscht, hemtrevligt och med miljövänlig prägel.



Landskapet här är så mysigt med omväxlande skogar, fält och betesmarker. Många charmiga gamla hus med blomstrande trädgårdar står inbjudande längs vägarna.


Och ikväll när jag skulle ta min friskvårdstimme sprang jag lättare än jag någonsin gjort tidigare. Visserligen var det platt och mjukt underlag, bra väder och jag hade ingen hund att hålla reda på men ändå. Jag har inte sprungit en timme i sträck förut.



Jag trivs!

3 kommentarer:

  1. Åhh vad fint! Dit vill jag åka. Vad hurtig du är, springa en hel timme... Pust! Jag orkar bara 10 min typ, går hellre fort och länge. Tack för tipset! Tåtorp Nästa :-)

    SvaraRadera
  2. Glömde en sak.. Det är jättekul att du bloggar, hoppas på många fler fina inlägg från vårt avlånga land, och du ska se att det är bra för själen också. Jag lovar. Du borde vara med någon blogg grupp som passar din blogg. Jag har ju inredning eller trädgård. Kanske vi som gillar skog och troll Fniss! Hundar är ju också poppis. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, kanske det men jag vet inte vad temat är på min blogg än. Om du hittar en trollgrupp kan du ju säga till. :-)

      Radera